IMG_20250604_185823.jpg

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 1 2 3 4 5 6
7
Rekonstrukce mostu Sedlec
8
Rekonstrukce mostu Sedlec
9
Rekonstrukce mostu Sedlec
10
Rekonstrukce mostu Sedlec
11
Rekonstrukce mostu Sedlec
12
Rekonstrukce mostu Sedlec
13
Rekonstrukce mostu Sedlec
14
Rekonstrukce mostu Sedlec
15
Rekonstrukce mostu Sedlec
16
Rekonstrukce mostu Sedlec
17
Částečná uzavírka komunikace I/15 - Společná tisková zpráva
Rekonstrukce mostu Sedlec
18
Rekonstrukce mostu Sedlec
19
Rekonstrukce mostu Sedlec
20
Rekonstrukce mostu Sedlec
21
Rekonstrukce mostu Sedlec
22
Rekonstrukce mostu Sedlec
23
Rekonstrukce mostu Sedlec
24
Rekonstrukce mostu Sedlec
25
Rekonstrukce mostu Sedlec
26
Pozvánka na poutní mši svatou v Bedřichově Světci
Rekonstrukce mostu Sedlec
Pozvánka na poutní mši svatou v Bedřichově Světci
27
Rekonstrukce mostu Sedlec
28
Rekonstrukce mostu Sedlec
29
Rekonstrukce mostu Sedlec
30
Rekonstrukce mostu Sedlec
31
Rekonstrukce mostu Sedlec
1
Rekonstrukce mostu Sedlec
2
Rekonstrukce mostu Sedlec
3
Rekonstrukce mostu Sedlec
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí: 9:00 – 15:00 hodin
    středa: 8:00 – 15:00 hodin

  2. Telefonické podání: starosta: +420 725 708 023, ekonom: +420 606 711 713
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu starosta@skrsin.cz, ekonom@skrsin.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Obec Skršín, Skršín čp. 48, 43401 Most.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě na adrese Skršín čp. 48, 43401 Most v úředních dnech a hodinách:

    pondělí: 9:00 – 15:00 hodin
    středa: 8:00 – 15:00 hodin

  2. Telefonické podání: starosta: +420 725 708 023, ekonom: +420 606 711 713
  3. Poštou na adresu Obecní úřad, Skršín čp. 48, 43401 Most
  4. Elektronicky na e-mail: starosta@skrsin.cz, ekonom@skrsin.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
  5. Elektronicky datovou schránkou: c35a35a
  6. Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm. a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní / městský úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Formuláře

Další formuláře naleznete pod tímto odkazem: formuláře pro státní správu.